Ja ä häxa...

Häxan Magica de hex har flugit in i mitt arsle o gjort mig galen.
Trött+ dammsuga+ plugga på nån jävla snorres edda= not so good.

Katterna lämnar stora drivor av päls i alla hörn, visst säkert jobbigt med vinterpäls och gå runt och svettas men man kan väl åtminstone städa upp efter sig.
Och jävla kattlådan som i och för sig var rätt tom för grustaget låg utanför för de är så hispiga att dölja skiten. Eller en av dem, en skiter fullständigt om kablarna ligger för allmän åsyn, den andra går in direkt efter och typ suckar och krafsar över irriterat.
Så var tvungen att cykla och köpa grus. Läsa i den jätteroliga boken om några jävla gubbar i den svenska antiken som har tusen släktingar som de ligger med allihopa.
Och sen då...dammsugaren fastnar på alla trösklar, sladden är för kort, vattenflaska på tv-bordet välts och jag svettas som en gris i mina tights medan jag går runt och svär och utropar: är det nödvändigt va????

Bäst o gå och ta en kalldusch i absolut tystnad...för det kan väl inte ge uppbåd till irritation.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Känner igen mig haha. Städa, tömma kattlådan, läsa skittrista böcker haha

2009-10-31 @ 12:09:05
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Livet ÄR hårt :-(

2009-10-31 @ 13:13:22
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0