Jo...en annan grej...

Stephen Gately är död! Sångaren i Boyzone...död och kvävd i sina egna spyor...( smackar tragiskt). Sorgligt...fast det mest tragiska är att man inte brydde sig ett skit om honom eller hans spyor innan idag.

Det var ju riktigt gott med blodpudding...fast en bit började typ drypa nåt rött och då kastade jag den för jag käkar fan inte blod!!!

På torsdag kväll är alla jag känner och gillar välkomna att typ spela och fika...
Och hör gärna av er innan så jag vet!

P.s hoppas ni tävlar i förra inlägget med...världens finaste pris ligger ju i potten!
Fan va nördig jag är...är så förtjust i just den meningen...är väl skadad av att åka bil med pensionärsföräldrar som lyssnar på det fantastiska " Ring så spelar vi" antar jag hehe.

Kommentarer
Postat av: dp

fast såg nu att du ska ha spelkväll... så då gissar jag att vi inte ses på torsdag....

2009-10-12 @ 18:59:23
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0