Konst



Tjoflöjt...här kommer en vind...eller en halvt rödhårig person med ont i huvudet...
Kan bero på att jag dängde in en garderobsdörr i pannan i går. Varför är mindre oklart.
Fast mest beror det nog på att unguslingarna på jobbet häromdagen använde mig som en näsduk eller filter...
men de är mysiga när man kommer och de ropar och ger en teckningar med skatter på.



Ett stycke tröja...snart klar...ska bara hitta nåt tillfälle att bära den med haha.



Ja alltså skitsvårt att fota den här tavlan så den ser så fin ut som i verkligheten...men I love it!

Ikväll blir det tupperwareparty hos emma...skönt med ett avbrott från ögonen i en bok.

Var kommer frasen " it`s not fair...i think you`re really mean..." dagens gåta som belönas med en  klubba!



Kommentarer
Postat av: dp

jag vet en sång med den texten.. men eftersom jag vann förra gången så låter jag nån annan vinna den här gången om det är sången du är ute efter..

hoppas ni hade kul igår... jätte fin tröja.. smart...

2009-10-15 @ 13:30:51
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: jenny

Haha tröjorna e ju kanonsnygga ju haha. NU är det bara lite finlir på framsidan kvar ju tjo flöjt

2009-10-15 @ 16:57:17
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Äntligen fick man se tavlan. Inte riktigt min smak men snygga färger - särskilt de i toppen av den. Vill se den på riktigt för att göra mig en riktig uppfattning - ta med när du kommer (eller kanske inte hehehe)

krm/s

p.s. fan varför kan inte jag måla abstrakt - stör mig!

2009-10-15 @ 20:12:19
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0