Kör i vind

Jag hade glömt att barnprogram riktar sig även till vuxna. Såg på Lisas sagostund ( tror det heter så) med Fem och Lovis i går. Sagan för dagen var Rapunzel. En flicka som sitter i ett torn dag ut och dag in. En dag kom en prins inklättrandes och gav nåt förslag till flickan, varpå hon sa: Är du dum eller? och han: Nä...jag är kungason.
hahaha.
Och andra uttryck som " Kör i vind" kom upp med. Älskar sånt som är självklara tröjcitat liksom.

Annars mkt rolig kväll med Fem och spelande av Bondespelet. Tänk att man skulle bli torpägare...
vi spelade tills vi kunde köpa bondgård, sen har vi sparat till en annan gång. Mycket roligt var det Fem!

Hade ett mycket givande samtal med Sus om att man blir så feuktansvärt ( fruktansvärt) ful när man blir gammal hahaha. Och annat hemligt...tack finsyster!

Snart tror jag faktiskt att jag ska slänga mig i badet och läsa lite, för fan va grått vädret är.
Tips alla! Robins börjar på ettan i kväll!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

MEN - somna inte nu! (nu låter jag som jag alltid sa till ungarna - sorry men du får stå ut med det:-)

2009-10-03 @ 19:59:52
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0