Lista

Andra inlägget idag...jag antar din utmaning Jenny:).
10 saker om mig:

* Jag har en skräck för att trilla nerför en stentrappa och slå ut alla mina tänder

* Jag är inte rädd för att gå igenom en park på kvällen/natten.

* Jag skäms för att ibland prata om mina katter, tror att folk ska tro att jag är tråkig då.

* Ibland tror jag att det är så mycket lättare om man inte är så medveten om saker.

*Jag önskar att jag var en hästtjej.

* Jag har 6 syskon.

* Jag gillar vissa Britney-låtar och andra danslåtar, fast bara i smyg.

* Jag är en sucker för Jane Austen filmer, men så klart bara i smyg. Jag vill inte, men gört. Nåt med kläderna och att äktenskap bara styrdes upp. Skitaenkelt. Fast sen fick ju många gifta sig med gamla gubbar blä!

* Jag är bra på att styra upp saker, som inte har med min egen personlighet eller liv att göra vill säga haha.

* Jag har blivit bättre på att vara mer spontan.
 

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

hehe jag är ju en av dom 6 men vi har inte fått samma egenskaps gener tror jag.

- jag är inte ett dugg rädd för stentrappor

- jag är livrädd för mörker i parker etc.

- vill inte ha katter

- ytfluffig är ordet för mig

- hästar är inte min grej

- jag tycker inte om någon musik i smyg - har inte vett att smyga med det = bryr mig inte vad folk tycker.

- här tycker vi lika - jag har 6 syskon

- Well, här är en punkt vi faktiskt tycker rätt lika men kanske inte. Jag tycker om Jane Austen, gamla karlar och kläderna men inte uppstyrda äktenskap.

- jag är skitabra på att styra upp allt - utom när T sätter sig på tvären :-)

- spontan är ordet för mig - inte alltid en bra egenskap.

Hmmm nu när jag läser det så är vi kanske inte totalt olika bara typ hälftenolika.



Har just haft värsta grälet ang. Svenska/Engelska skatteverket - Du ser hur roligt man kan ha det här hahahaha Vi grälar inte om pengar, tankrämstuber, toalett ringar etc - nej vi grälar om skillnaden mellan ländernas skatteverk - suck!

Nu ska jag sätta upp frost film - ser INTE fram emot det, håll tummarna.

krm/sus

2009-10-03 @ 14:59:24
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0