Man kan göra så...men det är inte rätt:)

Jepp är man inte duktig så säg...håller pluggschema och uppdelning per dag, jajemensan.
Tenta på fredag och jag har delat upp skiten ( kapitlen och texterna) i dagarna tre för att sedan på torsdag ha en mer "plugga på allt" dag. Shit känns en aning övermäktigt att få in allt men det går ju inte. Så jag får köra på så gott jag kan.

Hittat en så fin mössa och vantar på indiska, grön basker ( på huvudet alltså) snyggröna. Men ekonomin håller nog inte med så jag får köra på de jag har...grön basker är lyx. och jag är inte lyxhustru.

Och wow element susie! Då kanske det är hygglig värme när man house-crashar i vintertid. Och ja har ju anat att du är rätt petig ( men bara lite :). Hur gick det med filmen på fönstret?

Och sen frågade Maria om vad jag menade med hemmagjorda grejer...ja det är ju svårt att säga...jag har börjat komma upp i åldern och teckningar är ju riktigt trevligt hahaha.

Middagdags....no inspiration dock.
Jenny och jag ska göra t-shirt nån dag :) kul! och en aning fjortis men what a hell man lever ju bara en gång.
Ja just det...mat ja. Fast matlust när ens glo-katt ligger vid datorn och pyser har man ju verkligen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vadå fjortis. de kommer bli grymt snygga våra tröjor haha

2009-10-05 @ 17:06:28
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: dp

MIN SON HAR FÅTT MASJUKA!!!

så du är hjärtliget välkommen en annan dag... han är inte smittfri förns på kvällen på onsdag om det är så att han inte spyr mer.. han nyss blitt nerspydd av en kaskad med äpplen för o vara exakt.... känns inte så smart o bjuda hit folk då.. majs oxå

2009-10-05 @ 17:18:26
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: carro

Låter som du har det rätt bra gumman. Du får önska dig baskern och vantarna i julklapp, bra ide va?? hehe Nej, måste ta o ses någon dag saknar dig.

kram

2009-10-05 @ 18:21:23
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Bryggargryta = ASAGOD! Till o med jag lyckades - hade den idag :-)

2-3 pers

1 lök - hacka

lite smör (att steka i)

500 g fläskkött i tärningar

1 stor morot - gör stavar

1 vitlöksklyfta - hacka

1 öl (33cl) - Jag använde Fosters

1 köttbuljongstärning

250 g champinjoner (jag använde färska)

Salt o peppar



Fräsk lök, morötter, champinjoner o vitlök i en stekpanna (utan att de tar färg)Häll över i en gryta.

Bryn köttet häll i grytan.

Gör ett avkok (i stekpannan) med lite av ölet.

Häll i det plus resten av ölet i grytan.

Låt småkoka tills köttet är mört ca 20 minuter.

Smaka av med salt o peppar

Jag hade potatis till

Fy vale va gott!

Krm / expertkocken Susie hehehe

2009-10-05 @ 19:58:57
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

ps. den frostade fönsterfilmen blev jättebra men pilligt o tog lång tid. Tur man är lite (mycket) pillig. Så nu har jag 7 fönster o en dörr som alla inte kan se in igenom från 20 centimeters avstånd på Bratislava sidan - yippie!

2009-10-05 @ 20:01:32
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0