Ritsch ratsch

Så då hamnade man där igen. Lunch. Framför tv:n. Framför nåt amerikanskt sjukhusprogram där man dag efter dag ser folk föda barn ( mestadels kvinnor). De spricker, de skriker, de svettas, deras huds alla lager fläks upp på bästa sändningstid när kejsarsnittkniven skär sig fram. Det sprutar ut nån gulaktig vätska, de drar i barnets huvud, axlar fastnar ja you name it.
I dag hade jag äran att ha Jenny som medtittare, de riktigt kröp i skinnet på oss haha. Hon vet ju. Jag vet inte, det jag vet är att jag inte ska titta på sånt här precis innan födseln. No way Jose! Man kan ju bli mörkrädd bara av att se stjärthuden vändas typ ut och in när ungen kommer och den så kallade integritetsrutan som ska täcka det värsta hamnat snett.



Okej...mensvärk gånger 10 eller 100 som jag har hört.



Men kunde de inte hitta något mer humant ställe att klämma på? och varför så jäkla naken?! Och varför trodde någon att just detta skulle bli ett bra foto? Och vem sjutton lägger ut det på nätet?

P.s roliga lösningar på ramla i trappan -situationen....jag fick frågan om hur jag skulle gjort. Jag skulle nog hoppas på att svimma av, men det skulle jag väl aldrig få göra så röd som en tomat är väl det mest rimliga.

Kommentarer
Postat av: Jag själv

Och Prins Charles är fan inte snygg...jag blev riktigt orolig när du skrev det Sus! Mår du riktigt bra? hahahahaha

2009-10-02 @ 19:19:53
Postat av: YtfluffigYsterSyster

hehehe - jag tycker faktiskt han är skitsnygg - har alltid gjort det. Det är jag o Camilla som tycker det och vi är stolta över att ha lite egen smak :-) Fy för modellsnygga karlar (eller är det så att vi inser hur fula vi är själva o inte har en chans på någon av "snyggingarna" själva hahahahahaha



Vet du - När jag hade fått Tim så tog det bara typ en halvtimme o sen tänkte jag "jag vill ha flera barn" (jag lovar det är sant). Nog för att det gör ont men man glömmer (i alla fall jag) det när man ser det lilla underverket.

Kram o tack för samtal i morse

2009-10-03 @ 14:44:39
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

otäcka bilder du hittat hehe. Blä men mycket intressant att se andra som föder hehe

2009-10-03 @ 14:56:49
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0