Sellout

Twilightfenomenet sprider sig...
Okej jag hänger på till viss del, bra böcker, bra filmer, snygg Wedward och snygg Bella. Men idag såg jag kanske det minst nödvändiga grejen.
Håll i er nu....

anteckningsböcker med små citat från böckerna längst ner på sida. Smala ganska fula böcker som i fyrapacket kostade 170 spänn.
Det är en värld av konsumtion och tjäna pengar som gäller.

Mark levengood var riktigt bra i går på showen. Annica och jag och några andra i salongen dog typ av garv...särskilt när han precis innan det skulle spelas ... ursäkta nu sa Annica:
Om du vill se mr bean ha sex , kolla nu!
Fy fan!

Men i alla fall det blir inget roligt att citera Mark så det blev en cliffhanger så att säga.
Men ärligt att ligga med mr bean...kan det bli mindre spännande. I och för sig spännande med en känsla av äckel.

Nä nu ska jag nalla frukt av Annica.
kram


Kommentarer
Postat av: jenny

Håller med om att det blivit hysteri kring twilight. Kolla bara på mig hehehehehehe (fjortis)

Det överdrivna konsumtionssamhället leder oss rakt ner i fördärvet. Kram

2009-10-18 @ 09:59:19
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Twilight??? Va, fattar inget - har gått mig helt förbi eller så är det bara något i Sverige. Vad är det?

Mr Bean skulle jag ligga med vilken dag som helst

krm/sus

2009-10-18 @ 17:40:28
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0