Tävling

Sa jag att jag fick väldigt fina presenter av Emma och Maria? Snyggmössan på Indiska som jag suktat efter i evigheter...typ 2 veckor men men :). Så himla fin! Tack Maria!

Och Brödboxen med stort B av Emma , Thanks man!



Känns riktigt lyxigt och käka frukost nu haha. Typ som man har en butler som håller brödet fräscht. Fast han är dålig på att göra mackorna och komma med frukost på sängen.

Började på tredje delkursen idag och vilken kul lärare! Det känns lovande... lite humor tillför ju. Fast vete fan om Homeros och grekiska tragedier är så värst skojigt...läsa 34 sidor, liten text och i två spalter per sida...och sen tänker man efter ett tag: gud vad jag läst nu.
Fast i verkligheten har man läst en sida. Men han varnade ju för det så...

Bäst och gå och läsa det sista då och steka blodpudding. För första gången i mitt liv tror jag, så köpte jag det i affären. Konstigt! är ju inte världens läckraste mat liksom!

Dagens låttext att lista ut:

It took time, took time
to develop a concept- a new me
based upon the traits
from which i could not flee
it took time, took time
to embrace the nature of my dreams
all this time just turned into a sad song wait

this sad long tale of moments passe
must come to an end before it is too late
- wasn`t born to hate, i was made to love
but i never knew it was so hard

Den som gissar rätt och först vinner!
Det ligger en bränd skiva i potten! :)

Kommentarer
Postat av: dp

This Sad Bouquet med the ark



eller?

kan du komma till mej och bli bjussad på mat nåndag...?

2009-10-12 @ 17:57:51
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0