Torsdag

Det var ju inte meningen att jag skulle få er å tjuta :)...jag menade varje ord. Jag tror att man ofta tar en massa saker för givet och jagar nästa steg/mål istället för att inse att ens säkerhetsnät finns där. Jag gört i alla fall.
Så I love you friends:)
Och skrev naturligtvis på ett anna språk för att det blev så känsligt annars och jag blev rörd när jag tänkte på er haha.

Körknytis snart...någon som känner några män som vill börja kör? De behövs! Speciellt de som ska komma från england och skickas med skytteltrafik varje torsdag haha.
Ha en toppenkväll!

Dagens scenario: Du trillar i världens brantaste trappa, rullar ner hela vägen, bryter säkert nån kroppsdel...alla ser. Vad gör du för att rädda upp situationen? Och för att ta dig därifrån?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gör nog ingenting förutom att ligga kvar och tycka synd om mig själv

2009-10-01 @ 19:03:44
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Lite tjut får man stå ut med hihihi

Jag skulle (förståss) innan jag nådde sista steget slänga mig runt i en dubbel bakåtflipp o landa på fötterna o buga o tacka för applåderna - för jag är inte så klantig att jag "ramlar ner" eller är jag? Eller så kanske man blir knuffad (hmmm måste kolla så han inte har en för stor livförsäkring på mig iiiiggghhh) sen går jag bara därifrån - runt hörnet när ingen ser slänger jag mig på marken o tjuter o tycker synd om mig själv - Du då??

Nu är det matlagning - Fy!

2009-10-01 @ 19:08:56
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0