Alldeles stirrig efter spelet

Nej!
Jag såg på trailern till New moon...grattis då vet man alltså. Eller jag har ju läst alla böckerna så det visste jag ju redan :). Så det gör inte så mycket.
Shit gillar min klass...det finns ju folk med humor. Typ varje diskussion vi har i min grupp slutar med att vi driver med författaren Björn Ranelid. Hm heter han så?! Men tydligen har han på sin bil en registreringsplåt som säger just hans efternamn...och idag när vi skulle göra en Litterär kanonlista ( slå upp det om ni inte vet för jag orkar inte förklara) och hade typ 5 minuter kvar till redovisning och en plats kvar så skämtade vi om att vi skulle sätta upp Ranelid fast då skulle han ju sprängas av självkärlek efter att ha skrivit att grupp 2 i litteraturvetenskap använt hans namn haha.

Observerade  idag på stan att alla, ja alla, som stod i en tv-spelaffär hade samma ansiktsuttryck...blir man sån...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var trailern superb. Jag längtar fan ihjäl mig till 2o nov. Kram

2009-09-29 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0