Bildextra...på tiden!

Tekniken går framåt..eller snarare mitt minne. Mitt i den tidiga 30-års krisen " Vad ska jag göra?, Vem är jag? Vem är alla andra?" så kom jag ihåg att ladda upp lite bilder så varsegoda...



Pang!! Och där stod man med en lampsladd på golvet bara så där.



Pappa är bra på att gillra fällor han...



Fin syster, Finbrorsa som sa " Det är väl självklart att jag hjälper dig vid flytten" för att sedan lägga handen lite tafatt på min axel.
Och icke att förglömma sötkotte som är en aning fascinerad...



En aning rörigt men lyxigt vardagsrum...



Den huvudlösa mannen....klå det alla trollkarlar!


Ja man kan bli utstirrad av en traktor.



Ja den var dyr, men ack så önskad...



Minne av den allt för korta sommaren...eller minne och minne. Det jag minns är att jag var kissnödig och att när jag öppnade bildörren så var det ett myrbo precis nedanför.

Och ja Maria du får äran att meddela svaret på gåtan med temat serie och ledtrådar: låtsas sticka sig på blad+ flaxa som tusan :) Längtar tills den 10:e och fest med dp, dig och Ullis:).


Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Äntligen lite bilder - TACK - Lägenheten ser ju toppen ut.

krm/sus

2009-09-14 @ 19:04:46
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: dp

vilken färg hade i köket förutom grå då måste veta nu ju... senast om två minuter... hehe... nä då.. men svar önskas tack... ses vi på onsdag?

o jag längat med o ta med mej världens godaste kladdkaka.... bara så du vet...

2009-09-14 @ 19:59:14
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Annica

Äntligen får man se hur du har det:) Ser finfint ut! Hoppas jag snart kan komma och se stor lägenheten på riktigt! Kram kram

2009-09-15 @ 17:18:46
Postat av: Maria S

Det är ju Törnfåglar. Tog jag direkt på vem Maggie var kär i =) Ja, ska bli skoj den 10 =)

2009-09-16 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0