Some pictures

Humöret är i obalans som jag vet inte vad. Jag går från att vara tvärsur till att tänka gud vad härligt när det blåser...skäller på katten som sedan biter tillbaka ( bokstavligen).
Cykeln gick sönder i fredags, rätt som det var så när jag skulle cykla hem från ÖB hörde jag en moppe...och det var ju jättekonstigt för skulle tydligen samma väg som jag. Fast det var ju ingen moppe utan min bakre stänkskärm som gått sönder och hakade i hjulet HELA TIDEN som hjulet snurrade.
Cyklade hem och skämdes the hole way home.



Jenny tankade bilen och snubblade på en refug...på the one and only( se ovan).



Hem till henne och glo film...miin kropp sa NEJ  titta inte på Saw 5...men lyssnade jag...nä haha. Nu är jag lite rädd för sågklingor och armar hahahaha.



Fast vi mjuknade lite från illamåendet och kollade på Twilight :). Så kul att vi har även detta gemensamt:)

Åkte båt med syster och hennes familj, föräldrar och fikakorg...fick god lust att skråla " ta mig till havet och gör mig till ung...". Det bor en sjöman i mig tror jag haha.




Stannade på en ö och fikade och jagade efter vild unge( jag alltså)...de andra drack kaffe och stark saft och förfriskade sig hehe...
Sen förlade jag min kamera och missade att fota upptagningen av båten...ganska underhållande och se .
En pappa som vinglar på kärrans smala pinne, en syster som inte vet att det är en bra ide att sakta köra framåt med bil och båt på släp haha.
Idag har jag pluggat, tvättat och förlagt nagelsaxen ( SUCK). Just då växer naglarna som värst.

Dagens gåta... nä jag orkar inte.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha bästa scenen där han håller för munnen haha. Jag gar var lika mycket varje gång. Även när pappan drar för draperiet på sjukan. Skönt att vi även sett alla SAW filmer nu för jag har fan också madrömmar om sågklingor aaaa

2009-09-20 @ 19:17:11
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0