Musik ska byggas av hat,svininfluensa och letande

Jag hatar tele2!
Hat är ett starkt ord men de får ju fan ge sig snart. Jag fick ett brev från dem nu i veckan där det stod att internet skulle preliminärt sättas i gång den 25 ( igår). Tjoho tänkte jag och släppte allt agg och rent förnuft . Nu i efterhand vet jag att jag var lite väl naiv kanske och trodde att det skulle börja funka, det skulle inte längre vara några krig i världen och ingen skulle någonsin lida av fotsvamp. Ringde upp dem efter några timmar och frågade var det var.
En glad man sa: ja det är i gångsatt...fast det kan ta upp till 24 timmar innan det fungerar.
Eh skämtar du. sex veckor har drygt gått och när det äntligen ska ske då tar det ytterligare ett dygn. Och det funkar inte ännu och hur jäkla troligt är det att det kommer börja göra det. Fast det bara är 100 meter man flyttat.

och sen då...snart ska julresan bokas och tro fan att passet har fått fötter och är totalt borta! Jag letade i alla uppenbara ställen det skulle kunna hamnat. Jag letade till och med bakom tavlor...så nu får jag fixa nytt SUCK. Det kommer alltid bort nåt i flyttar.

Men nu över till något roligt...
Jenny och Tuva och Olle kom över en stund i går kväll. Direkt när de kommit in i hallen ungarna:
-Vi har böcker till dig!
J: schhhh
Ungarna: Du ska få böcker...

Skitroligt haha. Grejen var denna att Jenny hade med sig en inflyttningspresent ( Alla twilightböcker utom den sista i inbunden form, soundtracket, ett hemmagjort bokmärke och en godispåse). Snacka om finer present döhhh!
Blir så glad för dem,Tack! Och de kom i rättan tid för jag gick och var lite hypokondrisk innan och trodde att jag hade lunginflammation...varje gång jag andades in så kändes det konstigt i lungorna. Fast i ärlighetens namn så får jag lite andnöd emellanåt, jäkla influensa. typ innan jag ska äta och när jag reser mig upp måste jag typ dra in ny luft och hyperventilera lite. Låter ju bra inför uppträdandet det.

Nä bäst och fortsätta hemåt för att träna lite till.
Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe jäkla ungar. Ska alltid sabba haha

2009-09-26 @ 11:34:07
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0