Flu crisis

Back from the dead...eller inte riktigt. Men jäklar vad jag var sjuk igår. Har känt av lite ont i huvudet i nån vecka och sen igår PANG. En utekväll kvällen innan, sittandes på en pub, utomhus i drag hjälpte nog till. Jag satt och hade frossa när jag pluggade med emma, sen gick vi för att äta på paus, och ja jag brukar ju som sagt typ har världens renaste tallrik efteråt. Åt en halv potatis och en liten biff. that was it. Hem och slänga på pyjamasbyxorna och släpa täcket till soffan. och där låg jag sedan, med ljummen nyponsoppa och skorpor, till 8-tiden då jag somnade till och från och hörde bara enstaka delar av vänner på tv:n. Jäklar snacka feber!
Vaknade 4 i morse av att jag
1. Hade ont i ryggen ( kan det bero på soffan hehe)
2. Magen kurrade som värsta bamsebjörnen
3. Jag var genomsvett, sängen var genomsvett.

Idag är jag helt fri från febern ( thank god) men svag för att matvraket ( jag alltså) inte käkat som jag ska.
Sugen på kycklinggryta...så det är väl ett gott tecken antar jag. ska vila lite efter maten så jag kan pallra mig vidare till kören i kväll, sista repet innan uppträdande på lördag.
So no pig out of me!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Hi ya flu-girl. Hope you feel MUCH better today

xxx

2009-09-24 @ 17:53:50
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0