Hello...

Är så sugen på att lägga upp lite bilder ( läs många) kring flytten, den huvudlösa mannen, fånigheter...men jag eftersom jag inte vill att hela universitetet ska ha tillgång till bilderna på den offentliga datorn så.. eller vänta man kan ju lägga upp bilderna på usb...det blir nästa gång. Vänta...känns som jag har dregel i mungipan.... och världens minsta snytpapper i fickan.
Hade tentaas i går...håller alla tår för att jag kommer över godkänt-gränsen...det sättet funkar inte för mig när det gäller att lära sig nåt. Direkt efter att man pluggat som ett as och sen skrivit tentan går man ut och tänker: vad är litteraturvetenskap? Vem är Strindberg? Vem är jag?

Tjoho fick besked om bostadsbidrag i går...och ja jag kommer få en slant! Känns lite skönt för den täcker en femtedel av hyran.
Annars då...
Jag har klippt luggen, blev så trött på sjoket som hängde och slängde där fram...längtar efter att mitt hår blir hårfager och växer så man kan bli snygger hehe. Skitlänge sen jag hade långt hår för jag får alltid ryck när jag har det och tänker: vet tja om man ska klippa bob, uppklippt eller flint? Och så ångrar jag mig 10 minuter senare.

Drömde att jag bröt sönder pappas bilnyckel i låset...först skulle jag parkera men hade inte alls i  drive på manuella bilen utan fyran. Då åkte bilen skitafort rakt in i staketet. Sen hittade jag drive-läget och kunde parkera, men det gick inte att stänga av bilen. Nyckeln hade gått av. Vaknade utvilad. analys någon?

Ska ha small spelkväll i kväll, pizza och läsk och inte hockey hehe. Och till er som inte kunde komma, det var synd, hoppas vi kan få ihop det en annan dag ( you know what i mean hehe) , kanske i veckan som kommer.
kram och puss

Kommentarer
Postat av: dp

hej hoppsan... jag känner igen det där med håret.... vill med se bilder :)

2009-09-12 @ 12:39:09
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0