Ja...

Snacka dag med flyt...det är konstigt när olika saker bara funkar.
Jag ringde upp tele2 och satt med deras tekniska support och grejade med en snubbe i örat...till slut lyste allt grönt. Så gissa om det blir surfande nu då:)

Sedan gick jag till polisen och fixade pass, fast först tog jag fel lapp och kö för jag var tydligen tvungen att välja den andra för att säga att mitt gamla är puts väck. När jag väl kommit tillbaka till själva " göra-pass" kön och det var min tur så var det världens trevligaste polis. Hon frågade hur det gått med förlustanmälan och sen småpratade hon så härligt. När fotot tagits utbrast: Gud va bra det blev! :) Kändes ju rätt bra då man normalt ser ut som de där streckklädda typerna som bor där hos dom annars. och sen om man skulle dö på flyget är det just den bilden de lägger ut i tidningen!

Lite bak av chokladsnittar till körens knytis ...check!
Bibblan och lån av en hög skönlitteratur....check!
Mail från en girig syster :) ....check! Ja ger man lillfingret....hahahahaha.

Men sååå glad och spänd för en annorlunda jul hos Mark Darcy. ( eller hur Annica:)



Så ja klappa den fina och timida katten....



Kulturnatten...påminde om typ ett ställe där folk lägger blommor när någon dött...fast här var det ju med glädje och fint istället.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Mark Darcy my arse - tacka vet jag Prince Charles - det är en riktig snygging det o han finns på riktigt - kanske inte kan lova dig en date med honom heller men ska göra mitt bästa hehehe ps. hoppas Camilla är ok med det bara

krm/s

2009-09-29 @ 10:04:47
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Ps. vilket ROLIGT kort på ungen som inte inser att hon håller på att bli spetsad på en tigers klor - ÅÅÅÅÅÅ handen till vänster (som har insett det o slänger sig imellan) hihihi - Hoppas hon överlevde utan för stora framtida mentala problem

2009-09-29 @ 10:07:58
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Nääe va fan P.s. igen

Säger bara - "Inrednings arkitekt" eller "Fotograf"

2009-09-29 @ 10:11:11
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0