Jag skäms inte...

Vad sjutton är det liksom. Jag gick och lade mig igår , låg och bara tänkte normalt och krokodiltårarna började komma. Seriöst det räcker med att jag snubblar på en katt som vill gosa med benet och jag blir rasande. Och tydligen räcker det med att gå och lägga sig. Sen orkade jag inte och sa högt: Läs istället!

För vad hjälper det att tjuta och äta och döva nåt som bara är sorgligt. Jag håller kontraktet om att inte älta det förflutna, men att sörja nuet och framtiden duger tydligen som substitut.
Så jag sov bort det...fokuserar på en dag och inte hela livet.
Idag har jag pluggat bra, lämnat in moppen ( läs cykeln) på lagning, gjort pannkakor och förlorat min toadörr ( även den på lagning). Sen blev det skojigt med badhus och sällskap med Emma och hennes kidz som sprang mig till mötes:) . Vad härligt! Vad som en händer med mig och vad jag ska göra, så känner jag i alla fall att det finns fina vänner och ungar som gillar mig...och det är fan inte fy skam det:).
Det gäller att hitta något bra med dagen helt enkelt...och med det lämnar jag bloggen för denna gång.

Dagens fråga: Om du fick sova med ett djur, vilket skulle det vara? obs! du får inte välja hund eller katt!

Kommentarer
Postat av: dp

min lilla elvis...

2009-09-21 @ 16:06:34
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Jenny

Jag skulle vilja gosa med en orm hehe

2009-09-21 @ 17:13:32
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Men lilla gumman - I dag är det jag som får skicka en extra stor kram till bästa lilla syrran - o en stor PUSS!



2009-09-21 @ 19:58:21
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: carro

Ta hand om dig vännen!!! Hm, tror jag skulle välja en apa..de är ju så lika oss människor så det kanske är som att sova med Robban. ;) Hahaha

Måste ses snart, kanske frukostbuffe??

Massa kramar

2009-09-21 @ 20:59:50
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoppas att du mår bättre gumman. Jag skulle nog välja en sengångare för just nu känner jag mig som än. :) Håller med Carro någon gång måste det ju stämma så att vi kan träffas karm

2009-09-22 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0