Kortis i knutpunkten...

Pluggmorgon/förmiddag med Emma...det går faktiskt suveränt att plugga ihop med dig/henne. Fastjag vet inte om jag vågar säga nåt i morrn på seminariet för emma trodde att jag sa förhud istället för förord hela tiden. 

 Lyx lunch, kinamat på stan efter promenad ner dit. Skönt och ger lite fräsch energi ( läs seghet). Men nu ska jag hem och läsa igenom för andra gången, då kanske allt "konstigt" blir " logiskt" i litteraturen. Måste skissa upp pluggplan för varje dag jag är "ledig". Och skriva anteckningar om att sluta använda citattecken på allt!

Fick infall i går och slängde ihop en bulldeg på kvällskvisten...bulle och nyponsoppa till kvällsmat:)
Matlusten är ett minne blott...emma sa att jag kanske håller på att bli sjuk. Hope not! För man har ju fan ingen som passar upp en då ändå hahaha. typ morsan när hon är sjuk: " Åh vad jag är sjuk...jag kan knappt dricka kaffe...". Då är det illa!
Multiplicera denna mening mede flera samtal och dagar så vet ni.
Nä just plugga var det ...see you later!
och Sus , jag kommer nog i jul if you have me! pratade med Tim igår.

Kommentarer
Postat av: dp

förhud :)

haha...



nä då... usch... vi är så duktiga.. o du är duktig som har motivationen... jag borde plugga nu... men vad gör jag... jo jag läser Karins blogg.. suck... hoppas vi kan ses o plugga nästa vecka...

2009-09-16 @ 19:00:10
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Wheeyy - great news :-)) crossar mina fingrar (som dom säger här)

krm

2009-09-16 @ 21:11:50
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0