Kvällsrapport

För övrigt så älskar jag:
* Piano ( nån  på universitetet satt precis och spelade typ så himla vackert att jag tjöt. Nästan i alla fall för hur skulle jag kunna förklara det annars...en blek och hes sjukling sittandes vid datorn med lille skutt-tårar sprutandes. Fan va fint det var! Spelandet alltså.

* Damien Rice är alltid vackert.

* Vänner som på sin fritid gör bokmärken med Twilight till en:)

* Systrar som bor i ett annat land

* Nya chanser och lärdomar

* Att Annica och jag ska på Mark Levengood snart

* Att jag kan käka ( nästan som vanligt) idag.

* Att det är renbäddat efter all svettutbrytning/ feberutgång natten till idag

* Att jag får mitt internet imorrn och LÖN! Kan det bli bättre?! Ja det kan det säkert men det tänker jag inte tänka nu hahahahaha.

hahahahahaha kom precis på att punkten om systrar i ett annat land kan missförstås som " så man slipper dem" och precis så menar jag. NOT! Jag har en speciell plats för en specifik syster i ett annat land bara:) I ljumsken.
Nä nu är jag som Chandler i vänner och måste skämta bort.
God natt!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

hehehe

2009-09-25 @ 12:05:14
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0