Love actually- fast på riktigt!

Tjoho! Ska kanske inte ropa hej förrän jag kommit över vattnet, men jul i England, landet där Mark Darcy och Hugh Grant har sitt säte är ju inte fy skam!
Bokat och klart!
Tänk och gå runt och lyssna på rikigt engelska och se " hem till gården" -folktypen...och äta äckelkorv hahaha.
Och sen lär det ju bli en upplevelse att bära med sig en resväska full med:
lingongrova
toapapper
chilisås
dressing ( i plastflaska dock, i motsats till chilisåsen)
små godis ( Inte en påse, utan 3-4 smockade upp till brädden)

Och allt för systerns skull för tro fan att man inte ens får titta på toapappret sen hehehehehehehehehehe.
Men ett litet pris för årets resa! Bokstavligen.
Bäst och kila hem och baka till körfesten på torsdag då och plugga....blä.

Kommentarer
Postat av: dp

gick det bra igår vännen? hoppas det iallafall... vi ses på onsdag hoppas jag...

2009-09-27 @ 17:07:22
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

så jävla braaaaa! Happy!!!

Har en lösning på glasflaske problemet. Lösningen involverar - damsugarpåsar, Indiska, snygga färger kuddar - tjohooo - I'm soooo gooood :-)Lite jobbigare för dig dock o svårare för min lilla hjärna (för jag har ju svårt att lita på någon annans "dåliga" smak) men jag får nog bita ihop när det gäller att få hit förnödenheter. Krm/Sus

2009-09-28 @ 11:33:11
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

ps. längar efter mitt toapapper - å du har rätt - ingen jävel rör det - ni vet inte hur bra ni har det där hemma

2009-09-28 @ 11:34:40
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: dp

jag kan itne komma på onsdag simon spydde på dagis... men du får gärna komma hem till mej den 7/10 så kan i plugga ihop o sen laga nån mat här... sne kanske vi kan luncha den här vekcan tors eller fre om du villl...

2009-09-28 @ 16:01:38
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0