Memory lane

Så sjukt trött!
Varför vet jag inte, lade mig inte gruvligt sent men vaknade vid halv åtta av att katterna höll hov vid sängen. Gick upp och gav dem mat, lade mig igen. Vaknade 10 och var inte utvilad ändå. Kanske är det höstens intåg, kanske är det bara koncentrationen på kören igår som kom ifatt. Vi ska uppträda på kulturnatten och 4 låtar utantill, varav en jag aldrig minns hur den går haha.
Var nog trött igår med för gud vad jag fnissade åt alla på övningen...
en gubbe som fick sjunga en annan stämma än vanligt utbrast: det här låter ju arne!
haha tror typ att det betyder dåligt. Så härmed sprider jag vidare det begreppet :).

Sitter på campus och ser folk gå förbi och skratta, prata om hur man som pedagog måste följa upp sina barn. Även om jag inte vill tillbaka så ler jag åt de minnena när man  i sin arbetsgrupp diskuterade, tjackade kakor uppe i silon, hade verkstäder...jag skulle lätt kunna ha verkstäder igen om det var meningen att man skulle göra det för sin egen del och för kul skull. Men livet går vidare...det blir minnen och man gör annat.

För övrigt avskyr jag verkligen falskhet...gillar man inte någon så ska man fan inte låtsas göra det! Det finns en rädsla i samhället för att vara ärlig och jag vet att i vissa fall så är det bäst att hellre hålla käften. Men att låtsas vara vän med någon och sen typ driva med den personen bakom hennes/hans rygg...det är fan inte okej!

En extra stor kram till bästa storasystern...det kommer ordna sig, jag vet det!
kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är väl inte den onda du menar haha

2009-09-18 @ 14:46:51
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: dp

jag tycker om dej på riktigt iallafall :)

2009-09-18 @ 20:56:01
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Håller helt med ang. falskheten men också att man ibland bara kan hålla käften

Tack för stor kram gumman det värmde (o behövdes)

Kram tillbaka

2009-09-19 @ 14:04:42
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0