Söndag...

Igår morse när jag vaknade så kom ett ord ur min mun: Smaragd grönt sovrum? hm det kanske vore nåt, för det vore väldigt snyggt med vita garderobsluckor. De som har sett Sex and the city-filmen kanske minns att carrie i slutet gör om sin lägenhet och har en galet blå färg med vita deltajer...skitsnyggt. Men sen är man ju inte riker som hon hehe.

Twilight febern sprider sig. Två av vännerna är som besatta hehe. Vad var det jag sa:). Det är rätt märkligt det här fenomenet, en saga om vampyrer, omöjlig kärlek mellan jägaren och hans byte, kyla möter värme. Att man kan bli så tänd på någon som slavsar blod liksom hahaha. Men Stephanie meyer skriver historia och i love her.

Spelkväll igår med Madde och Jenny...spelade master of television typ som TP fast med bara serier-frågor. Sitter och gissar som galen på polisfrågorna: csi miami, csi las vegas, ja och alla andra sjutti olika varianter, vilken kan det vara liksom. Och ledtrådarna som ges ju längre man spelat blir lättare och lättare..." Vad heter de tre kvinnliga huvudrollerna i Charlies änglar, originalet?
J: Ja det borde man ju veta...
M: Ja...en av dom rimar på Jelly...
J: Hahaha Kelly?
M och K: JAAA, DET VAR RÄTT!
K: En av dem rimar på Bill...
J: hm....Jill?
M och K: Precis!
En annan ny klassiker är om man ska ge ledtråd på frågan: Vad heter serien som handlar om Meggies kärlek till familjens präst, och som utspelade sig under 60 år?
Ledtråd: Låtsas sticka sig på det vassa bladet + flaxa som besatt ( har ätit för mycket godis och läsk)
Kan ni gissa?
Där har ni nåt att suga på...så att säga...där kom vampyren tillbaka i ämnet. Smidigt!
Tack tjejer för en skojig kväll!!!

Ikväll bär det av till Jenny sawbuddy...skräckis finally!

Och ja just är ledsen om ni typ svimmar av  chock om vad jag ska skriva om...men tydligen har det gjorts en vampyrdildo. Isblå som man ska lägga i frysen och sen ja ta fram och ja...ni vet. Extremt ologiskt! hahaha kom på att om jag efter detta inlägg skulle gå ut och bli typ påkörd av en bil och flyga till himlen skulle mina sista ord handla om en isblå dildo. Så jag avslutar med det för att så att säga chockera hahaha. Just in case.

Kommentarer
Postat av: dp

ja jag kan berätta om mycket såna därna snuskigheter sen jag jobbade som försäljare med sånt... haha... va mycket konstigt det finns.... mullvad t.ex. vem vill stoppa upp en mullvad lixom????? hehe... jaja skitsamma... jag pluggar gärna med dej på onsdag... för på tisdag jobbar jag med K.... puss

2009-09-13 @ 13:47:57
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Maria S

Hahaha jag kan vad serien heter =) Ska jag avslöja??!?! ;)

2009-09-13 @ 19:41:54
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Jag FATTTTTAR! Smaragdgrön låter ju skitabra.

Jag vaknade en gång (typ 1993)o hade drömt om att jag målat tvättstugan i guldgul/orange färg (typ som din blomma i toppen på din blogg men lite annorlunda) Det var så himla snyggt - har inte glömt det sen dess o väntar bara på ett rum som det passar i. Tror ditt rum kommer verka mindre med smaragdgrön men om du tycker det är ok så är det ju bara att köra. Å går det åt skogen så är det ju bara att måla om - tjohoo

puss

2009-09-14 @ 09:31:03
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: carro

Det skulle vara skitsnyggt!! =) Hoppas att du har det bra.

Massa kramar

2009-09-14 @ 16:40:51
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0