Skäll och gemenskap med fienden

Det blir en kortis friends...
ringt tele2 och skällt ut dom på min väna sätt som i och för sig övergick till raseri hahaha. Tydligen ska det ta 4-6 veckor..jag repeterar 4 TILL  6 veckor att flytta mitt internetabonnemang. Två för att säga upp det på gamla adressen, två eller mer för att starta upp på nya.
Jävla samhälle!
Visst ilandsproblem...
samtalet slutade med att jag och mannen i andra änden slöt fred och han berättade om sina känslor kring när de flyttade hans abonnemang på samma sätt.
Jag har så många bilder jag vill lägga upp, men den som lever får väl se...om jag lever då med haha. för jag känner mig jäkligt isolerad utan följeslagaren ut i cyberrymden:)

Annars kris! Vad ska jag bli? förslag välkomnas...såna som är möjliga alltså...för att t.ex bli författare krävs det att man skriver en bok och det har jag ju inte gjort på länge haha.
Måste gå nu...bibblantanten ger mig onda ögat och jag måste nog lämna plats åt andra...som säkert har internet hemma...dom jävlarna. Inte alls bitter!!!!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Vi måste snacka gumman

Har du inte hemtelefon snart då?

puss gurka

2009-09-07 @ 18:50:06
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Maria

Du får se fram mot den 10 okt. Då kanske det underlättar lite? Jag gör det å tycker det ska bli kul att få komma hem till dig.

2009-09-09 @ 20:16:24
Postat av: dp

ja 10 oktober... :)

lycka till idag kära vän!

2009-09-11 @ 11:13:03
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0