Svar...

Det slår mig att det är ett i-landsproblem...verkligen!!
Jag vet att det finns värre saker...men!
Om det tar från den 11 Augusti till 2 veckor framåt ( från  idag) i tiden att flytta internet kan man ju undra. vad blir det ...hmm...
i stora drag två månader! jag ringde i dag till TELE2 ( för jag hymlar inte om mitt "hat"haha) och undrade hur långt tid ytterligare. Tydligen hade de påbörjat ärendet den 11 augusti, jag ringde i början av aug för att meddela ny adress och läget. Men vad sjutton spelade det för roll liksom...det räcker inte med att vara ute i god tid.
Jag vill hota och säga: Nu flyttar ni den jäkla tråden eller vad det är så svårt att göra och jag ska ha internet från fredag.
Fan om det inte funkar om två veckor! Enmansdemostration...haha.

Nu till något annat:
Yes! Klarade tentan, 1 poäng från vg men vaddå...skitglad ändå!
Kursen är roligare nu, fler grupparbeten, bättre lärare och mycket bra klasspolare!
Och i kväll ska jag till kören och sjunga för full hals..uppträdande på kulturnatten, i en halvtimme:) Överambitiös körledare hehe.

Och ja Maria...helt korrekt...det var törnfåglarna!
ha en toppendag!

Dagens funderare: Helt ärligt...väljer ni att sätta kompisen före killen som ni båda är intresserade av eller väljer ni att kringelikroka med killen? Jag fördömer inget svar!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

killen - om han är snygg förståss - tjohoo :-)) slå mig inte

2009-09-17 @ 16:48:09
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Jag skulle sätta kompisen först. Finns alltid andra killar. Däremot skulle jag bli skitsur om kompisen sen börja dejta honom hehe

2009-09-17 @ 18:45:56
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Maria S

Jag är sjuk å hemma från jobbet idag och imorgon =(

Hoppas du mår bra! Jag kan demonstrera med dig i sympati om du vill!



Jag skulle ju lätt vilja välja kompisen, men å andra sidan och han var intresserad av mig/vi var KÄRA så skulle kompisen kanske förstå... Så svårt i verkligheten ju men teorin är något lättare...

2009-09-17 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0