Alla fåglar kommit ren...och fryser ihjäl.

Jag vsste väl att det var nåt i luften i går när jag sprang. Så jäkla kylig luft och det luktade regn. Sen nästa morgon visar det sig att det snöat. Ja men sänk allas humör och vårkänslor gör det! Ett väldigt velande om vilket väder det ska vara. Men jag håller benhårt kvar vid vårjackan och tänker köra tjock tröja under.
Tur att man fick världens finaste väska i går av JennySaw i går, så våren finns i hjärtat i alla fall:) Det var kärlek vid första blicken över butiken:





Jag kommer inte bära nån lagbok eller uppslagsverk i den, men ack vad snygg:)

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Men gud! Den dar vaskan heter ju Karin. Typiskt du! Fattar du vilka bastiga vanner du har!!! Massor av fina presenter o omtanke.

Kramos Sus

ps. Stolen var jattefin ocksa

2010-04-21 @ 12:07:16
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Hehehe den var faktiskt fin och är precis din stil. Visst är det trist med helvetes piss regn och snö. blääää

2010-04-21 @ 16:01:54
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var jätte fin, håller med Jenny precis din stil Kram

2010-04-21 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0