Glad påsk, särskilt till de som inte är standard!



Något som piggar upp kanske...
För övrigt har jag i dag haft i fyra paket blondering i rufset och jag är fortfarande som en morot, en ljus morot.
I motsats till en eldfärgad.
En rätt sansad morot, i motsats till i går och i morse men eftersom man har en burdus syster kom det ut i luften och rensade. Problemet känns fortfarande för jävla stort för mig att hantera. Fast jag får köra efter metoden i går på bion: tänk på fem saker som skulle vara värre än det här...
att jag inte hade någon mat, att jag var hemlös, att någon jag känner skulle drabbas av något jättehemskt, att jag inte hade någon alls att prata med och att bli torterad. Dåså...alltså finns det värre saker än sorgen som jag känner. Måste plöja en bok nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

oj... tvätta håret med det blåa shampoot du fick... det tar bort lite av det orange... lite... det hjälpte mig iallafall...

2010-04-01 @ 18:04:21
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Helt ratt - jag kor ocksa med bla schampoo ibland for att tona ner orange. Har jag berattat nar vi blonderade syster T? (borta i urtiden snackar vi alltsa) Det var jattesynd om henne men jag fick en skrattattack - holl pa att pissa pa mig - garvar an idag nar jag tanker pa det. Hoppas du inte ser ut som hon gjorde da hehehe

2010-04-02 @ 10:50:51
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0