gnag gnag..." nu är jag här och bara så du vet är texten blaj..." ( Tvivlet attackerar!)

Första uppsatskrisen ( för jag räknar inte med den innan jag ens börjat skriva och fingrarna började krampa av ren nervositet) är här!
Jag hann skriva 5 sidor sen flög Tvivlet in som en räkning på posten som landar på katten under brevinkastet.
Man blir nojig, tycker det man skrivit är blaj och helt orelevant.
Så vad gör man...man får först och främst lämna datorn, det hjälper inte att stirra på det blinkande strecket liksom.
Sen har jag mailat läraren och förlängt inlämningen till nu i helgen i stället för i dag. Det ger two more days.
Och jag ska läsa resternade av dagen, " Det andra könet" av Simone de Beauvoir, där lär man hitta lite forskning att använda. och den verkar dessutom skitintressant.
Sen hjälper det lite att sätta på " Du måste finnas" från Kristina i Duvemåla, även om jag inte tror på gud. För hon sjunger om honom, fast jag kan ju alltid hoppas på lite hjälp från nån uppsatsängel :).
Nu ska jag snart dra på lunch på Världens bar med F, krisa lite med klasskompis blir nog bra:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0