Gråtung himmel eller bergvägg...

Drömde att jag var fast i nåt gruvschakt och att det var dålig luft och sen var jag tvungen att rädda nils för han hoppade från bryggan. Jag sa inte att drömmen var logisk, ofta det finns bryggor i gruvan. Vaknade och hade gruvligt ont i halsen...kära fina L var lite snuvig häromdagen :) men det gör inget. Jag tror också att det har med att uppsatsen ska lämnas in första gången i morrn, man slappnar av lite istället för å hålla ångan uppe...

Ikväll blir det spelkväll med linköping/norrköping vänner...ska försöka att inte gubbhosta på dem alltför mycket...
Nån som vet hur man gör innehållsförteckning i uppsatser?? Gärna hjälp innan 11 i morrn!
Ska diska och vila och sedan träffa F och sälla till tåget...usch jag borde växa upp och inte köra fjortisspråk...eller just man pratar inte så längre...och man känner sig som hundra år gammal!

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Inte fan latt att fa tag i dig idag

Innehallsforteckning - texta mig sa ringer jag upp dig hemma i morgon eller i kvall

The alien

2010-04-27 @ 19:42:03
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0