Idag har min hjärna gjort om...

När barnet på gungan säger: " freja och Lina tog snor på mig" betyder det att hon fått snurr. Men min hjärna är väck för tillfället.


Tack Lisa för tips om sidnumrering...alltid nice med vänskapliga råd :).

Tydligen kan inte handledaren öppna dokumentet och jag måste göra om det i ett annat format...
Imorrn ska vi ha möte= han ska säga att jag skriver dåligt IGEN. Visst jag skulle kunna ta det om det var sant. Å andra sidan har han ju bara sett den del som jag erkänner är lite rörig.
Men får väl se om vi ses imorrn...känns inte troligt då han inte kunnat läsa helvetet än...hm och jag skickade ju i precis samma format som sist.

Nä...snoret i hjärnan säger sitt, dags o ligga på sofflocket och dricka te...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0