" Kain har födelsedag.." ( igår)

Emma var så vänlig och påpeka att juiceflaskan på bilden i förra inlägget såg ut som en dildo hehe. Det kan jag nu dementera att så var inte fallet.
Blev firad med stompa och ståt ( heter det så???) i klockartorpet, Meri och Simon hade klätt upp sig i princessklänningar och partyhattar och paket och riktigt god kålpudding...herregud vad god!



Schampo för 2 år ( som behåller det blonda i håret), teckningar och påskägg( man får äta godis när man har födelsedag:).
Tack för fint kalas och värsta peppa kalasdeltagare:) älskar dig och ungarna! 

Idag har jag skrivit på uppsats och det känns faktiskt bra:). Och Femma satt och skrev lappar och var pepp och kom med ideèr och Stina for som en skyttel i lägenheten fram och tillbaka och gosa och jama och puttade ner pusslet och gosa med femmas påse. Kort sagt på väldigt gott humör alla tre haha.
ska käka, gå på stan med Jenny och sedan fika med Felicia och Jolene. Ikväll blir det lite skriva och sedan ut och springa , jädra skönt! 

Kommentarer
Postat av: Emma

pompa o ståt tror jag man brukar kallat... ja jag var ju skitpepp... haha... bra att du tyckte om kålpuddingen trots att kryddningen var usel... förövrigt kan jag inte rå för att jag är konstant pervers... haha.. fast nu kan jag se att det är en flaska iallafall, efter att du talat om vad det var...

ha en fin dag...

2010-04-20 @ 13:48:43
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Jenny

För det första så såg nappflaskan i förra inlägget ut som en dildo haha. För det andra himla trevligt att gå på stan idag. Kramis

2010-04-20 @ 15:32:20
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Maria S

Åååå vad duktig du är som springer! Jag ska försöka komma ut på torsdag tänkte jag om du vill med

2010-04-20 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0