Plask, tjoho och va??!!

Lite snack från den som hör på ett öra...
Idag skrev jag in citat från böckerna i uppsatsen på förmiddagen, sedan kom Jenny Saw med en cheeseburgare till mig. Gött! Vi käkade och pratade äckliga saker.
Sedan packade vi ihop och drog till the swimming house eller badhuset i var mans mun.
Simmade, kutade mellan rutschkanan och poolen, fick kallsupar för vi simmar som efterblivna guppies, i alla fall jag :). Bra tur att det finns linor i bassängen som man kan haffa tag i när behov finns.
Tog en glass, unnade mig och njöt för det var varken i syftet att tröstäta eller för att jag hade tråkigt...och det är då jag behöver sluta småäta. När man är med en vän, och känner sig som ett barn och plaskar runt och mår, då är det en belöning!
Bubblade i poolen, Saw viskade:
- Om du kollar bakom dig får du se en kines!
Vänder mig, jätteodiskret, och ja, det står en kines i en hörna, typ halvgömd i poolen och bara står och glor. kissar han eller är han disträ liksom.
Efter några timmar när vi håller på att somna i en plastsoffa med jättebra stöd för ryggen eller inte,drar vi hemåt.

Lärdomar:
- Ta med två handdukar ( den blir dyngsur i badhuset och sen står man där och luktar klor och är blöt och typ fryser)
- Bada mer och oftare!
- När man får lock för örat...och det sitter i skitlänge och sen lossnar lite, stoppa INTE  in en tops då så du trycker in det upplösta vaxet ännu tajtare och istället hör nada på örat. Resultatet blir att ligga på sidan med revaxör i örat i en halvtimme och det lär inte hjälpa ett skit.

Löser sig vaxproppar av sig självt? med tiden?? ska man ge det till i morrn?



Utsikt: Uppsats eller kattbakdel? Det är knivigt det...



Så jäkla nöjd haha.


Kommentarer
Postat av: Maria S

Så mysigt/härligt att simma å bada!

Vill du ta en promenad på torsdag runt halv sju-sju?

2010-04-13 @ 20:05:26
Postat av: Jenny

ja du den där kinesen var lite skum. Stod och häcka bland buskarna. Han kissa säkert hehe. tack för en trevlig dag. Kanonkul ju å bada och simma och titta på hunkarna. Kram

2010-04-14 @ 07:29:19
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0