remember...or not tack!

Ja tydligen försvann rubriken, så ja Thorvall dog den 9 april.
Hm...annars då...
Hade en bra lördag, var på loppis med Maria, hittade ingenting. Såg en burk med choklad och sen var jag sugen resten av dan. Päronen kom med min video, nya tv:n har ju ingen inbyggd tyvärr, fast man såg inte videon för allt damm. " Använt den mycket eller ?" hehe.
Sen funkade ändå inte skiten och spela in på....bara myrkrig, fast man kan tydligen se på alla filmer utom inspelningsband.
Sen kollade på familjefilm, inte typ " Snövit och dvärgarna", utan sånt filmgalna systern filmat, typ på göta kanal i en timme.
Kul, pinsamt och mamma började tjuta som en gris och snyftade: " Vi är så rika , vi är så rika..."
Ja okej...
Och pappa blev "åksjuk" och var tvungen att gå ut i köket. Och när ens pappa inte kan se på film och det blir för hoppigt så hans ögon inte pallar , då blir man rädd.
och fy vad jag var deppig när jag var tonåring och osäker och kutryggig. Usch!
Tur att man slipper gå tillbaka dit...

Har ni något ni skäms för? Något som är fångat på bild och som ni får leva med om och om igen?

Kommentarer
Postat av: jenny

ja en sak. Min syrra överaskade mig och tog kort på mig i duschen när jag var tretton. Skapligt känslig ålder, precis fått fjun och så. Detta kort satte hon längst fram i sitt fotoalbum och många av hennes pojkvänner har kommenterat detta. snäll syrra liksom

2010-04-11 @ 17:39:26
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Aaaahhh, vilken svinsyrra!!! Stackare. Som tur ar har Karin en jatttttesnall syrra som aldrig skulle gora taskiga saker hehehehehe eller var det kanske tvart om?

2010-04-11 @ 20:34:35
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

nä usch! Taskigt!

jenny , du vinner:)

2010-04-11 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0