The hell hole in a little room

Undrar om det finns ett rum på universitetet där lärarna går till och där har de ett arkiv med en massa dålig kritik i olika folders som de kan kopiera och sedan säga till studenterna. Den positiva responsen har också en fil, men den är så liten och tunn att den knappt syns i hörnet.
Iså fall har min handledare varit i det rummet.

Jag skulle inte läst kritiken nu när jag är trött och sjuk. Får ta nya tag på måndag, pallar inte nu.Heldag då alltså.
Glad jävla valborg  hehe. Men jag tänker så här: Det här är inte den största utmaningen i livet, det är inte det jobbigaste jag någonsin drabbats av. Det kommer gå. Kanske kommer han aldrig bli helt nöjd, men huvudsaken är att jag känner mig nöjd och sen ska ju en annan lärare bedöma den så det är ju bra.

Kram

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja tänk om det är så att det har ett sånt rum. Där de träffas för att leta upp lite kritik hehe nä vars. Huvudsaken tycker jag är att man själv känner sig nöjd med det man gjort/skrivit. Men vila istället och fokusera på att bli frisk. Så tar du nya tag på måndag som du skrev.

Kram kära vän

2010-05-01 @ 20:16:31
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0