Tjing tjong

Kalashelg...
Trevligt å fösa ihop lite folk och ta en fika...fast jag blir nojig när jag bakat själv för smakar det skit kan man bara skylla på en person.
Gud.
Men det var kul, vi drog och köpte hämtmat, enda gången denna månad, fattig som grisen i säcken ( redan)...men med lite fantasi kan man nog leva på 600 i fyra veckor...får bli martha stewart och laga storsatser med grytor och sånt hehe.

Fick väldigt fina presenter...



och det här får jag spara till sommaren o ligga i parken och läsa medan frisbees viner genom luften och nån stolle skriker " Fooore". Suck...stör mig redan. Hann slänga ihop en koja till Lovis med vardagsrumsbordet och filtar...såg riktigt mysig ut.



City by night...ibland älskar jag den här staden...

men usch...kolla upp till höger på höghuset...vad är det där för skräck-blått ljus?!!

Sen skrev jag på uppsats idag, var ute och sprang/gick ( men superdålig kondis och tog ut mig första sträckan så jag mest flåsa sista biten hehe...bara öva på...vore lite pinsamt och typ bara kuta 30 meter allts som allt på vårruset liksom.
Badade och läste...så mysigt men överdoserade med skummet så det var typ 20 procent mig och 8o procent skum.

Käkade rester från i går och satte på tv.n och snacka tur...då hade de konferens om barn och ungdomsböcker på svt24...



Kanske, en dag står man där själv och pratar...eller jobbar på svenska barnboksinstitutet...det vore det...
Fast just det...jag har en hemlig plan på ett hemligt projekt som jag ska förverkliga senast 2022...då har jag gått om tid att ta examen, jobba upp mig några år och så...sen kan man våga flyga nånstans där det inte är fullt lika vindstilla...

Kommentarer
Postat av: Emma

du får gärna komma o äta här nån kväll!!!!

2010-04-25 @ 20:10:41
Postat av: Femma

& du vet vad jag tycker om middagssällskap!!!!!!!!!!!

2010-04-25 @ 20:43:14
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

öööh vada vindstilla?

2010-04-26 @ 10:01:47
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0