Tjoho, vip-kort till syrrans " vi vill ha korv"-klubb!!

Tack för era kommentarer:) och ja jag är ledsen att du inte har nån korv sus:). Jag kanske kan köpa och skicka inslaget till dig nån gång, fast hur fräsch blir den då...hm.

Sockrets makt över mig är stark...hittade några karameller i en gömma. Äta eller kasta? äta eller kasta?
Till slut fick jag kasta dem i soppåsen där en påse med kattsand låg i. Det minskar ju radikalt lusten att ta upp godispåsen och käka haha. Tur att man har katt i bland.

Okej, en hemlis nu... ni får inte tjalla för Elvert!!!!! Lova!!!
Femma och jag satt och trixade med bilder, vi ska skicka ett grattiskort till honom, för att han är världens roligaste och oförutsägbara farbror, hans julkort var i särklass.

följande blev resultaten: Men som sagt, inte berätta för någon! och det gäller särskilt dig Ingrid:) Du får hålla munnen stängd:) och inte ett pip till mamma eller pappa, för mor hennes mun går den:




eller....



Haha. blir glad i själen eller mer fniss i själen. Och sen hittade jag ett från konserten, den gamla goda tiden då jag var brun.




Så vad tycker ni? vilket kort ska elvert få? gubbarna eller djuren?

Kommentarer
Postat av: carro

Båda var fina på sina sätt.. men tror nog jag skulle ta kortet med djuren.

kram

2010-04-05 @ 20:33:42
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Emma

vilken dag passar dej bäst o plugga.. är på bibblan onsdag o torsdag iallafall!

2010-04-05 @ 21:44:01
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

HELT KLART DEN MED GUBBARNA - Kanonrolig

puss

2010-04-06 @ 12:47:30
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Elsa

vilket du än tar så kommer det bli väldigt uppskattat! :D:D om jag känner min morbror rätt ;)

2010-04-07 @ 12:51:43
Postat av: Annica

Gubbarna!

2010-04-07 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0