Vakna...

Mina dagar börjar nästan likadant...
Klockan ringer sju, jag masar mig upp och sätter på tv:n och vakna med the voice, lägger mig i soffan med filt på.
Om jag snoozar blir jag extremt seg, men däremot om jag "vilar" i soffan blir jag pigg. sick!
Idag lärde jag mig att det snart kommer en skräckfilm där en mördare kidnappar folk och sedan söver ner dem och de vaknar upp med deras mun ihopsydd med någons stjärt...tydligen vill mördaren skapa en lång mänsklig mask...finner inga ord hahahahahahaha
Och ute snöar det fan idag med!
ska ta en frukt nu och sedan hoppas på flowet med uppsatsen...jag skrev som en maskin mellan 9 och halv 11 men sen sakta det ner...fast bra känns det. Äntligen:)
Och Sus ( i know...jag har verkligen bästiga vänner:)


Kommentarer
Postat av: Emma

hej vännen det är nog något magiskt med halv 11 för mitt flo lixom slutade då med... attans... men men... går inte livet alltid i vågor?

2010-04-22 @ 10:58:08
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

HELP! Ar det nagon av er som vet hur man varmer flaggpunsch?? Ar det vattenbad som galler eller?

Jag ska ha hemgjord artsoppa, pannkakor o punsch till middag i dag (till T's fasa - for han ar inte jattepigg pa konstig svensk artsoppa men jag mutar med punsch sa blir det nog bra) Har for mig att man hemma dricker den lite fesljummen men inte riktigt saker.

Kram till alla hjalpsamma

Sus

2010-04-22 @ 11:26:13
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

ps. i dag byter dom ut alla fonster i Bratislava affaren Karin - Fint!

2010-04-22 @ 11:27:20
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: jenny

Den där skräckfilmen lät bra moahaha. Du måste se den nya jag köpt ORPHAN. Kanon bra.

Men visst är dt lättare att bli pigg i soffan. Jag kör på samma rutin hehe. Soffan och the voice hehe

2010-04-23 @ 07:51:55
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0