Jaha då förstår jag inte...

Tänk vad man får itutat sig från när man är två äpplen hög egentligen...
På jobbet häromdagen, när man städat typ den 11 stugan i en länga som ser precis likadan ut inuti och man tänker: har jag torkat diskbänken? Har jag kollat efter grus i sängen? Ligger det bajs under sängen? Sen inser man att man inte gjort det, för det var ju i stugan bredvid. Tur att man sedan åker ner till receptionen ( där de tydligen har jävligt otråkigt och spelar yatsy och käkar bullar:) fast de är ju så härliga och bjuder på en kanelsnäcka och kaffe. Oj ja i alla fall...där står man och städar och böjer ryggen som en ostbåge då det utanför kommer en kvinna med fläta och ett sovande barn i famnen. De går in i sin stuga. Lite senare ser jag att någon kommer i ögonvrån, kanske ska de fråga om man får ha grushög i sängen...nä.
Det är kvinnan...nä va fan! Kvinnan har en väldig manlig röst och skäggstubb??!!
I förvåning som är väl dold ( hoppas vi på) förklarar jag var toaletterna är och sedan när de inte kommer in, följer jag med och öppnar.

När vi stängt campingen och tar bussen hem ( Frida och jag) kommer ämnet upp. Hon tror stenhårt att det är en transa, att den slutgiltiga operationen är nära nu. Hon hade själv blivit riktigt förvirrad när hon såg en kvinna i bevakningskameran men att det var en man när hon kom ut i receptionen och kassan.

Fläta är inget uttalat krav för att vara kvinna. Jag säger som bridget jones kompis shaz när hon inte kommer på något annat att säga: fuck me.
Det är jävligt inspirerande att saker inte ter sig som man lärt sig.

Släpp flätan fri!!


Kommentarer
Postat av: Femma

Haha fan vad jag gillar din slutkläm! Och dig.

2010-08-31 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0