Jepp



Lite meatloaf, ja för vem älskar inte den karln! Or not. Fast när man driver med hans video, då är det intressant:).

Det var dagens video det.
Upptäckt: Jag vågar hoppa från bryggor! och Serien "The office" är ju jätterolig!

Dagens citat: " Problemet är då...jag sitter i mitt huvud... ( sen tystnar systern.)

Nattens dröm: springer/går i skogen med ett linkande ben, vägen tar aldrig slut. Är lerig på armarna, sen deltar jag och några andra tjejer från One tree hill-serien i hejaklacktävling. sedan ut i skogen igen, slutligen kommer han , drömkillen ( Lucas i One tree hill, ja för det är ju normalt) bakom kröken, vi möts i en varm "filmomfamning". Sen måste han dra ett tag, typ kissa, då tappar jag bort hans hund, den ramlar ner i ett av de många avloppen som kommit upp till ytan. När jag försöker titta ner i avloppet och ropa på hunden är det fullt med blöta handdukar som ligger för.

Slutsats: antingen är jag helt normal eller annars tål inte min hjärna att se filmen "Världarnas krig" med Tom Cruise, som handlade om utomjordingar som kom upp från marken ( koppling till alla avlopp i drömmen, för de är ju så lika de två)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0