Love for Family guy

Augusti gör sitt inträde. Semester?! Ja 6 dar på 1,5 månad. Man vadar i damm, men håller sig i och för sig frisk. Kollar på nätet...snart kommer lönen. Den efterlängtade lönen! Den ska göra att man inte behöver leva på 300 i 20 dar. Den ska göra att ryggen inte värker, utan somnar som en avslappnad kamel. Ny säng jajamensan. Fast det är ju en djungel där ute. Bäddmadrasser, tillbehör, vill man ha en billig a la Ikea eller satsa lite mer denna gång. Vill man placera sig i en hästens ( vilket är ett helt ologiskt namn by the way, sällan har vi skådat vit och blårutiga hästar...) eller den som man har råd med.
Nja...tål att tänkas på över en macka och en kopp oboy.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jag köpte en säng på IKEA som var skitbra i typ 10 år och säkert skulle ha räckt längre om jag inte hade flyttat o gett bort den. MEN jag hade en 7 cm tjock Tempur bäddmadrass uppepå och det var HIMELEN! Tjuter när jag tänker på att jag inte har den längre. Man sover som en stock från det man lägger ner huvudet till man vaknar - vänder sig typ aldrig om under natten = jättebra sömn



Puss Sus

2010-08-02 @ 11:24:21
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: jonathan

Jag jobbade en gång på en bäddmadrassfabrik i Gislaved, hör och häpna! Dom gjorde en tempurkopia till jysk, en gång satte jag mig mitt på kanske tjugo sådana madrass-kärnor staplade på varandra. Det var bland det sjukaste jag varit med om, jag bara sjönk och sjönk, sakta sakta neråt, sen kunde jag knappt komma därifrån, var tvungen att rulla av högen. Det kändes som om dom levde, som om madrassen var en levande.. ..organism! Heltokigt var det. På riktigt.

Men menar du alltså att om man (jag) är en sån som vänder sig massor i sömnen så slutar man(jag) med det? för annars måste det ju vara skit obekvämt, att man varje gång man vaknat till och vänt sig om måste vänta på madrassen att forma om sig.

2010-08-03 @ 23:48:05
URL: http://www.c-o-t-s.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0