Om man var tvungen att välja...

Dofter: Vanilj, orkide, garage/bod där trä och annat plus motorolja luktar helt vansinnigt gott.

Låt till begravning: Fly med Celine Dion.

Mat: Potatis ( typ allt med potatis) , choklad, Lithells falukorv, majsbiffar och mjölk. Vatten så klart.

Ny vuxenvana: Dricka kaffe! Och tycka det är gott.

Filmer som är viktiga och kopplade till hur jag mår vid olika tillfällen: Under toscanas sol, Livet är en schlager, Eclipse, Jonas gardells shower ( de vhs banden är nog rätt slitna).

Att antingen säga jag älskar dig till alla du möter eller säga jag hatar dig till alla du möter: Jag väljer hellre kärlek före hat. Det finns tillräckligt med skit i denna värld. Fast det är klart att man inte vill att sunkiga Ragnar ska få fel uppfattning...knepigt!

Mest oväntade idag: Att M på jobbet fick en skrattattack på jobbet när jag spillde kaffe (tre gånger) under några minuter och hon mumlade nåt på engelska och samtidigt körde golfbilen och höll sin kopp och skrattade:).

Det bästa just i detta ögonblick: sova sova sova och 4 dar ledigt tjoho!

MUsikvideo:



Och ni grannt folk...gör gärna en egen version på denna lista:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0