No name for it

Shoppingdjävulen har slumrat färdigt, men den är ingen slösare. Med tanke på att den på ikea sa nja ny toaborste för 4 kr vet inte, medan den med lätt hand slängde upp pengar för ny säng, påslakanset, lakan, foder till föräldrarna ( vill säga köttbullar och potatis i cafeterian) och i dag blev det kollegieblock, lim, överkast och gardin och en dvd ( som jag önskat att det fanns och vips på åhlens.)
Där ligger den som på guldfat och man undrar om det är nåt lurt på gång. Sånt händer liksom inte...
Efter två nätter då man suttit i kökssoffan, klockan blir 12, 1, 2, 3...ögonen vägrar blunda. Funderar på Insomnia, varför kan jag inte sova. Jag är inte ledsen, jag tänker inte särskilt mycket där jag ligger och stirrar, Jag är ju glad och mår väldigt bra. Suck...ja sen somnar jag till i drygt timmen, Stina krafsar hysteriskt på garderoben. Yrvaket går man som en grottmänniska till köket för att muta med lite mat. Fast den luktar hon bara på...verkar som hon bara ville mjaua lite och blinka med ögonen och hänga som en igel på benen. Snart ger hon sig med fjäsket och vi går och sover i nya härliga sängen. Sen ringer femma några timmar senare, och gud vilken härlig dag vi har haft!
Och igår blev det bio Vampyrer suger . Man känner sig som en fjortis när man köper biljetter, ja medelåldern var 14,5 i publiken. Fast egentligen vad gör det...Jenny saw och jag hade ju härligt kul och det var ju huvudsaken.



Har fått ge upp lite på " det måste matcha" och omfamna blandningen och "kaoset och mixandet".





"Det här är min baguette" tyckte femma att jag skulle skriva här. Hon syftade nog inte på en ätlig en haha.


Kommentarer
Postat av: jenny

Filmen var riktigt dåligt bra haha. Vissa delar garva jag sönder mig.

Vad fin sängen blev



Kram

2010-08-27 @ 19:10:32
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Men vilken äcklig baguette - va fan är det i den. Det ser ut som en fiskpinne, lite ketchup o lite bostongurka! Äckligt!



krm

2010-08-29 @ 14:40:12
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

ps. jag önskar att någon ville slicka mig i örat - NOT! :-))

2010-08-29 @ 14:40:54
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0