Way back to school

På rent infall sökte på kära spotify efter Barr, en grupp med medlem från moneybrother och taken by trees bland annat. Bara namnet på skivan: Skogsbo is the place...
Började lyssna och det är precis lagom flummiga låtar...Sus lär väl backa tre steg bakåt och skaka på huvudet men men:) I like!

Spotify är ett utmärkt sätt att först lyssna och slippa köpa en skiva som är lika bra som bananflugor.
Känner mig som värsta telefonisten/receptionisten...
Redan har jag fixat studieförsäkran, gjort adressändring till päronen och beställt bläckpatroner samt kollat mail och schema.

Och dagens erkännande...håll i er... Hugh grant är lite rolig....
ja det är väl dags att gå och gräva en grav och lägga sig där och skämmas! Senast igår pratade Annica och jag om att börja brodera...
var ska det sluta: dricka kaffe, digga Hugh grant, brodera, titta på handdukar ( seriöst) på stan istället för något "kul".




Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

jaa ru,

De låtarna var ju bara skit MEN jag diggar helt klart namnet "Skogsbo is the place". Diggar gör man alltså när man är lika gammal som jag är. Tycker om kanske ni unga säger.



YRpuss

2010-08-31 @ 22:36:28
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0