Ägghållarna

Dagen är söndag, vädret snorkallt. Har gått på linköpings gator för jag såg bussen fara iväg utan mig inuti och nästa gick en halvtimme senare. Satt på fiket på bibblan och pluggade och förberedde (?) 30 minuters redovisningen i morrn. Trevligt litet gäng är vi.
Frös, kände mig lite ful och ni vet när man har en sån där dag...
1. Vaknar seg och lite förkyld
2. Tappar glaset ( för man tror att man kan balansera hur myckt som helst) så det flyger, kraschar mot tv-bordet och sprängs i tusen bitar över golv och LURVIG MATTA. Snart dags att gå till tåget, springer och hämtar dammsugaren, får moppen i huvudet, står och svär och dammsuger när sladden hoppar ur vägguttaget. AHHHHHH!
3. soppåsen luktar skit!!!
4. Missar bussen med 10 sekunder.
5. Gå med en isnäsa...

Tur att det finns en bild på "the eggholders" som muntrar och tinar upp en.
Ikväll blir det bad, oavsett om jag svimmar eller ej. Varmt är det i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Jag tror/vet att vi ar dom finaste/basta agghallarna i varlden - Fy va bra vi ar

puss

ps.mitt skype funkar- tjohoo

2010-01-31 @ 18:29:46
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0