Bara Igelfors/regna bor fattar...

Ja flummet sprider sig. Jävligt organiserad när det gäller plugget men misstar mig på ett helt år och tror att syrran för ett år sedan bar på ett nästan 1-årigt barn i magen.
Tack besserwisser för rättelsen. En i min klass är riktigt trevlig, pluggar till läkare normalt men har studieuppehåll. satte sig bredvid och sa att det kändes tryggt då jag är organiserad. Och jag kände mig trygg för hon är ju praktiskt taget doktor herself. i fall ett pennstift åker ner i halsen så vet jag ju vilket håll jag ska vända mig.
Dessutom är hon rätt underhållande då hon under föreläsningar lutar sig mot en och viskar: det här är flum på hög nivå! eller plockar hår från ens tröja som en apa. Känns som det här kommer bli en toppen-termin. 

och ett jävla tack för dagens kommentar..nä kanske årets:
Att Kurt i Högsvall ligger på Sus lista på folk hon vill ska göra listan i förra inlägget. Nä jag vet inte hur jag stavar eller skriver nu, är nog tvungen att blanda saft och läsa lite i historiaboken om symbolismen. Skämtar du eller...nä jag pallar nog inte att läsa 100 sidor...får bli en lite kortare bit i dag.

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

jag skulle läsa typ nästan en sida o sen somna - tjohoo kanske det är lösningen på min övergångsålders-svårighetattsova problem. Där satt den. Skicka över några asjobbiga böcker vetja

pillilurr

2010-01-11 @ 18:32:04
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: jenny

Haha fick en bild framför mig när hon sitter och plockar hår från tröjan. Himla kul....

2010-01-11 @ 18:50:35
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0