Dagens hunkkvinna...

Efter en massa oro och tjut över hur det ska gå med csn har följande hänt:

- Man kunde inte registrera sig på kurs två förrän höstens kurs var klar ( och lärarna tror ju inte att det är nån brådska så de rättar tentan denna vecka suck. Eftersom litt.vet 2 är en fortsättningskurs måste man har behörigheten från första...krångel krångel.)
Jag ringde csn, de kan inget göra utan registrering från skolan. Jag ringde universitetet och tjoho! Studievägledaren registrera mig!
Går allt vägen så har jag pengar till hyran på fredag.
Sen tjöt jag för att hon hade registrerat mig hehe.
Nä dags att ta tg i pluggandet som känns lagom mängd för dagen:). Bara läsa tre kapitel. Och sedan träffa Saw!

Emmas önske bild kommer här...


Kommentarer
Postat av: Dp

du är bäst :)

2010-01-26 @ 13:29:46
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Asabra bruden - krångel är till för att lösas.



Tjut är BRA



I dag har jag hittat ett SÅÅÅÅ bra citat

"You are never happier than your least happy child"

("or sister" får väl jag tillägga :-)

Kan det stämma bättre eller? Fy fan vad det stämmer på mig i alla fall



2010-01-26 @ 18:32:19
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0