Flum och fluff

Hur lätt är det att göra en stämlista till kören när dels Stina gärna går över datorn, slänger upp skallen mot min haka för att gosa, jag får hår i munnen för jag precis i det ögonblicket pratat högt med mig själv. Datorn gör lite som den vill...sätter uppgifterna i de rader den tycker passar. Varför kan man inte flytta ner ett steg när man kommer på ytterligare ett namn som ska stå med, men det efternamnet börjar naturligtvis på alfabetets första bokstäver så man måste göra om den stämmans ordning och skriva ner uppgifterna igen.
och om en timme går campus bussen, och jag andas upptill och inte i magen.
Och skriver ett helt meningslöst inlägg.
men nu är den gjord i  alla fall.
Ha en fantastisk fredag om vi inte hörs nån mer gång idag:)



Varför inte kombinera hår och skägg i ett!
( Fick boken: Håriga hunkar av Jenny Saw, den förgyller mina kvällar då jag somnar efter gapskratt...Tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0