Frost, märklighet och finhet...

Mycket trevlig helg.
Mysigt med Fem och Lovis på lördagen, promenad, insikten att man håller på att bli tant.
Fem: Ja men tänk sen när man tycker att Peter Jöback är bra...
Karin: vaddå sen...
Båda: Tommy Körberg är lite bra...

Gropen har urholkat sig själv, bara väntar på oss med raggsockor, broderi, Körberg i öronen och kommentaren: " När man blir rädd för sitt hår när man knyter skorna, då är man körd" broderat på tröjorna.






Risk se uppåt! Tänk att man kan få en istapp i skallen...



Återigen en lyckad familjebild...
men jag känner mer och mer att man ska hedra och hylla det märkliga, det "onormala".

puss

Kommentarer
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

TYCKER OM familjebilder för jag ser ju aldrig familjen nu för tiden - gråt gråt. Vet knappt hur ungarna mina ser ut o inte skickar dom några bilder till sin lilla mamma minsann - VRÅLTJUT!

puss

2010-01-24 @ 19:54:01
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Shit då har jag varit tant länge. Broderi, Jöback coh Körberg. Inte klokt...

Gillar citatet haha

2010-01-25 @ 07:11:23
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Elsa

Heeey! Vilken rolig blogg du har!

Snygg familjebild förresten! Mamma står och gapar och jag står säkert och lyssnar på nån het diskussion om varg eller nåt...

Ha! Och förresten så är ju Jöback typ hetast i sverige!

2010-02-02 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0