Garderober huh!

Hello everyone ( alla sex som läser denna blogg hehe).

Dumhet:
Att faktiskt tro att " ja men det är klart att jag kan se skräckfilm själv, man är väl ingen fegis" för att dryga 40 minuter senare efter att ha spolat stundtals och legat under en kudde( samtidigt) stänga av filmen
" Book of blood" och ringa en kompis för att lugna nerverna. Och med vetskapen att det lär inte bli nån superbraig sömn inte för likt filmen har även jag garderober. Fast jag bor ju inte i ett vindsrum med osynliga creepiga saker...

Natten:
Jag släcker lampan för att sedan tända. Fick för mig att det stod nåt vid sängen. " Nä nu ska jag sova...det är klart att det inte gör det, det var bara en film ju". Släcker, och täcket är formad som en igloo.

Drömmer 7 mardrömmar, varför jag vet det är för att en berättarröst säger " Måndag..." och sen händer nåt småläskigt. Den fortsätter " Tisdag..." osv.
Vaknar och tror att det är blod i taket, skakar på huvudet åt vansinnet, går upp, köksklockan visar på halv tre nåt. Jag tar några chips i skafferiet och går tillbaka. Sovar. vaknar en aning seg.

Dagen:
Åker tåg, läser, föreläsning mellan 10 och 12.
Hem för att käka våfflor och sedan till badhuset. simmar 10 längder, blir trött hehe. Bastar tills jag blir kräfta.
Hem.
pluggar, tar paus ständigt för jag alltid blir så sömnig efter bad.

Roligt:
Alla listor ni skrivit...va roliga ni är:).

Nästa utmaning...hm boktips , har ni några? Inte för att jag inte hinner läsa dem innan 2035.
Och om ni var tvungna att välja...clownskor på fötterna eller clownnäsa?

Kommentarer
Postat av: Dp

då kommer du bli ännu tröttare i morgon karin, jag lovar... haha... vi ska träna musten ur oss... vad sägs om o äta upp alla kalorier vi förbränt på paus sen?

2010-01-12 @ 18:14:51
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha vad bra / underhållande du skriver. Du förgyller mina kvällar haha. titta inte på otäcksfilmer mera haha. Jag hade valt clownnäsa. man ska bjuda på sig själv

2010-01-12 @ 18:57:15
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0