Livet är hurtigt...

Några timmar svischade förbi som bara den. Träna först 40 min för att sedan simma och bada bubbelpool och basta. Avsluta med en lunch på Paus. Helt slut blev vi emma och jag och en aning ofokuserade. Trodde att det skulle bli helt kört med pluggandet nu i eftermiddag, jag brukar segna till vid tre. och idag började jag då. Men se...snart två uppgifter klara av tre. De hurtiga som säger att man får mer energi av att röra på sig och så...well jag kan väl börja tro på det då!
Tack Emma för energisk dag:) det var möjsigt!

Släktfika på söndag...hm vad ska man baka måntro...nån som har ett förslag eller två?
Nä ska väl surfa en aning innan "rasten" är slut. och vråla till " Mama mia" -soundtracket.

Kommentarer
Postat av: Dp

http://www.aftonbladet.se/matvin/article3480710.ab nån av dessa kanske du kan baka... typ alla såg ju sjukt goda ut.. tokigt... jag kommer förbi haha

närå... men iallafall... Tack för idag... har oxå haft energi... städat av hela köket och klarade av "simon-streta-emot-avklädningsprocessen" utan att bryta ihop totalt... ska nog träna oftare...

2010-01-13 @ 18:58:21
URL: http://inteallskul.blogg.se/
Postat av: Maria S

Mockarutor/kärleksmums, snickerskakor, muffins.... Finns ju hur mycket som helst :)

2010-01-13 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0